AlbumyArtyku艂y dla niemowl膮tArtyku艂y szkolne i papierniczeAtlasyDla dzieciDo nauki zawoduEncyklopedieGryJ臋zyki obceKalendarzeKodeksyKomiksyLegoLekturyLiteraturaLogopedia i pedagogikaMaseczka ochronnaModelarstwoMultimediaOferta NagrodowaOferta 艢wi膮tecznaPoczt贸wkiPodr臋cznikiPodr臋czniki akademickiePodr贸偶ePomoce edukacyjnePoradniki metodycznePrasaPrawo JazdyS艂ownikiUpominkiZabawki

Gra - Bankrut

Cena brutto:

PLN
Dost臋pno艣膰:Niedost臋pny
EAN:5902719470127
ISBN:8+
Wydawnictwo:Nasza Ksi臋garnia
Rok wydania:pude艂ko,13,5x13,5x4,5 cm

Opis:
cena:39.90 z艂
31.90 z艂
DO KOSZYKA
Sposoby p艂atno艣ci ?
Bankrut
-20%
Bankrut
Reiner Knizia
Ta gra nie zosta艂a jeszcze wydana. Je偶eli w艂膮czysz j膮 do swojego zam贸wienia, zostanie ono zrealizowane dopiero po jej wydaniu czyli po 2017-02-01.
ilustrator: Nikola Kucharska
wiek: 8-108 lat
liczba graczy: 3-6
czas gry: 30 minut
p艂e膰: ch艂opiec / dziewczynka
wymiary: 135 x 135 x 45
waga: 150 gram贸w
EAN: 5902719470127
8-108
3-6
30

oce艅: 3

0

NEGOCJACJE, KRZYKI I GWAR JAK NA TARGU!
W tej grze nie czekasz na swoj膮 kolejk臋, wszyscy graj膮 r贸wnocze艣nie!
Gracze wcielaj膮 si臋 w rol臋 kupc贸w handluj膮cych towarami na targu. W艣r贸d gwaru i krzyk贸w wymieniaj膮 si臋 kartami, staraj膮c si臋 zdoby膰 jak najwi臋cej towar贸w. Musz膮 jednak handlowa膰 rozwa偶nie, poniewa偶 jeden z towar贸w mo偶e doprowadzi膰 ich do bankructwa!
Autorem gry jest Reiner Knizia, jeden z najlepszych na 艣wiecie tw贸rc贸w gier planszowych.
Proste zasady gry!
Jedn膮 losowo wybran膮 kart臋 towaru po艂贸偶 na 艣rodku sto艂u oznacza ona towar, za kt贸ry gracze dostan膮 punkty ujemne! Pozosta艂e karty rozdaj graczom.
Rozpoczyna si臋 gra. Wszyscy gracze r贸wnocze艣nie sk艂adaj膮 sobie oferty, przebijaj膮 propozycje innych i wymieniaj膮 si臋 towarami. Mog膮 te偶 zamienia膰 kart臋 le偶膮c膮 na 艣rodku sto艂u!
W momencie gdy uznasz, 偶e posiadasz wystarczaj膮co du偶o towar贸w tego samego rodzaju, krzyczysz STOP! Gra si臋 zatrzymuje.
Gracze maj膮cy najwi臋cej kart poszczeg贸lnych towar贸w zdobywaj膮 punkty. Uwaga! Za karty towaru znajduj膮cego si臋 na 艣rodku sto艂u gracze dostaj膮 punkty ujemne!
Podczas gry musisz stara膰 si臋 mie膰 jak najwi臋cej kart tego samego rodzaju i unika膰 towaru, za kt贸ry przyznawane s膮 punkty ujemne.
Gra toczy si臋 kilka rund. Zwyci臋zc膮 zostaje gracz z najwi臋ksz膮 liczb膮 punkt贸w.

漏 2020 prymus ksi臋garnia | ALL RIGHTS RESERVED   |   Polityka prywatno艣ci   |   Tarcza finansowa 2.0

Projekt&Cms: www.netcoding.pl