AlbumyArtykuły dla niemowlątArtykuły szkolne i papierniczeAtlasyDla dzieciDo nauki zawoduEncyklopedieGryJęzyki obceKalendarzeKodeksyKomiksyLegoLekturyLiteraturaLogopedia i pedagogikaMaseczka ochronnaModelarstwoMultimediaOferta NagrodowaOferta ŚwiątecznaPocztówkiPodręcznikiPodręczniki akademickiePodróżePomoce edukacyjnePoradniki metodycznePrasaPrawo JazdySłownikiUpominkiZabawki

Squadro G3

Cena brutto:

PLN
Dostępność:Niedostępny
EAN:3421271317418
ISBN:6+
Wydawnictwo:G3
Rok wydania:karton,28x28x6 cm

Opis:
W swojej turze, gracz musi poruszyć jednym ze swoich pięciu pionów. Każdy pion porusza się o tyle pól, ile wskazuje liczba kropek przy jego polu startowym, w kierunku, który wskazuje ostre zakończenie piona. Jeśli nic nie stoi na przeszkodzie, pion musi wykonać cały swój ruch. Kiedy pion przeszedł całą planszę i dotarł do przeciwnej strony, od razu się odwraca (tak aby był skierowany w stronę swojej linii startowej) i zatrzymuje się, nawet jeśli zostały mu jeszcze punkty ruchu. Od tej pory, liczbę pól jakie będzie pokonywał, określa liczba kropek przy polu, na którym został obrócony. Jeśli podczas ruchu, pion gracza mija jeden lub więcej pionów przeciwnika, zatrzymuje się na pierwszym wolnym polu za nimi. Tam kończy swój ruch, nawet jeśli zostały mu jeszcze punkty ruchu. Piony, które zostały w ten sposób ominięte, wracają na krawędź planszy. Gracz, który jako pierwszy przeprowadzi cztery z pięciu swoich pionów na drugą stronę planszy i z powrotem - wygrywa! ZAWARTOŚĆ: drewniana plansza do gry 10 drewnianych pionów woreczek instrukcja

© 2020 prymus księgarnia | ALL RIGHTS RESERVED   |   Polityka prywatności   |   Tarcza finansowa 2.0

Projekt&Cms: www.netcoding.pl