Zack Lightman całe życie miał głowę w chmurach, marząc, by świat trochę bardziej przypominał filmy i gry komputerowe, które pożera. Niechby jakieś fantastyczne, przełomowe zdarzenie roztrzaskało wreszcie monotonię jego bezbarwnej egzystencji i porwało go na szlaki kosmicznej przygody
W końcu co szkodzi sobie trochę pomarzyć. Ale Zack umie odróżnić rzeczywistość od fantazji. Wie, że tu, w realu, nadpobudliwi nastoletni gracze nie dostają misji zbawiania świata.
Aż pewnego dnia widzi latający spodek. Więcej: ten statek kosmitów jest jakby żywcem wzięty z gry, której oddaje się co wieczór popularnego symulatora lotów Armada.
Nie, nie zbzikował. A jego umiejętności wraz z umiejętnościami milionów podobnych mu graczy na świecie będą potrzebne, by uratować planetę. Nareszcie jest jego upragniona szansa! Tylko gdzieś w tyle głowy czai się dziwna wątpliwość podsycana przez pamięć opowieści sci-fi, z którymi wyrastał czy coś w tym scenariuszu nie wydaje się zanadto znajome?
Radosne przetworzenie i inteligentna destrukcja konwencji science-fiction, rozpędzony i zaskakujący thriller, klasyczna opowieść o dojrzewaniu i historia inwazji kosmitów, o jakiej jeszcze nie czytałeś wszystko w jednej powieści, której nie daje się odłożyć na bok.
Literatura
Armada
Dostępność:Niedostępny
EAN:9788372295378
ISBN:9788372295378
Autor:Ernest Cline
Wydawnictwo:Feeria
Rok wydania:Rok wydania: 2016, oprawa: broszurowa