AlbumyArtykuły dla niemowlątArtykuły szkolne i papierniczeAtlasyDla dzieciDo nauki zawoduEncyklopedieGryJęzyki obceKalendarzeKodeksyKomiksyLegoLekturyLiteraturaLogopedia i pedagogikaMaseczka ochronnaModelarstwoMultimediaOferta NagrodowaOferta ŚwiątecznaPocztówkiPodręcznikiPodręczniki akademickiePodróżePomoce edukacyjnePoradniki metodycznePrasaPrawo JazdySłownikiUpominkiZabawki

Jak wygrać wybory?

Cena brutto:

PLN
Dostępność:Niedostępny
EAN:9788363566210
ISBN:9788363566210
Autor:Praca zbiorowa
Wydawnictwo:Słowa i Myśli
Rok wydania:Rok wydania: 2014, oprawa: broszurowa

Opis:
Książka przedstawia pułapki, jakie na wyborców zastawiają marketingowcy. Ostrzega przed nimi, lecz - co ważniejsze - wskazuje również, jak je omijać. dr hab. Wojciech Cwalina, prof. SWPS Autor nawiązuje do wielu zagadnień, o których kandydaci mogą jeszcze nie wiedzieć, a profesjonaliści nieraz zapominają. Myślę, że podczas każdych następnych wyborów ta publikacja niewątpliwie wpłynie na decyzje o stawianiu krzyżyków przy nazwiskach kandydatów, jak i... wykreśleniu ich z życia politycznego. Nie sądziłem, że lektura mnie wciągnie i zarwę noc... Nie żałuję. Wiesław Gałązka, specjalista ds wizerunku publicznego i medialnego Książka pokazuje mechanizmy rządzące polityką, w tym kampaniami wyborczymi. Niewątpliwym jej atutem jest zwrócenie uwagi na trendy związane z internetem oraz kształtowaniem marki partii politycznych. Dr Sergiusz Trzeciak, autor książek ,,Marketing polityczny w Internecie" oraz ,,Kampania wyborcza. Strategia sukcesu"

© 2020 prymus księgarnia | ALL RIGHTS RESERVED   |   Polityka prywatności   |   Tarcza finansowa 2.0

Projekt&Cms: www.netcoding.pl