AlbumyArtykuły dla niemowlątArtykuły szkolne i papierniczeAtlasyDla dzieciDo nauki zawoduEncyklopedieGryJęzyki obceKalendarzeKodeksyKomiksyLegoLekturyLiteraturaLogopedia i pedagogikaMaseczka ochronnaModelarstwoMultimediaOferta NagrodowaOferta ŚwiątecznaPocztówkiPodręcznikiPodręczniki akademickiePodróżePomoce edukacyjnePoradniki metodycznePrasaPrawo JazdySłownikiUpominkiZabawki

Jak wygrać wybory samorządowe?

Cena brutto:

PLN
Dostępność:Niedostępny
EAN:9788363566258
ISBN:9788363566258
Autor:Grzegorz Wierzchołowski
Wydawnictwo:Słowa i Myśli
Rok wydania:Rok wydania: 2014, oprawa: broszurowa

Opis:
 

Jak wygrać wybory samorządowe? Do tej pory nikt nie pokusił się jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie. W przypadku wyborów samorządowych jest to o tyle trudne, iż każdy region ma inne potrzeby, problemy, "rządzi się swoimi prawami". Elektoratu regionalnego nie można oceniać poprzez pryzmat kampanii parlamentarnych.

Bohaterowie książki "Jak wygrać wybory samorządowe?" próbują wspólnie z autorem zaprezentować pewne obszary strategii wyborczych, które są niezbędne w drodze do sukcesu. Poruszane są aspekty kreowania wizerunku politycznego, metody wykorzystania mediów w działaniach wyborczych czy zagadnienia budowania marki politycznej. Przedstawiono również przykłady udanych manewrów przedwyborczych.


Książka ma formę wywiadów z ekspertami różnych dziedzin. Rozmówcami autora, Grzegorza Wierzchołowskiego są m.in.:

- dr Marek Kochan, który porusza problem politycznego wizerunku,

- Piotr Legutko opowiada o metodach wyborczego wykorzystania mediów,

- Piotr Lutek naświetla zagadnienie kreowania marki politycznej,

- dr Rafał Chwedoruk kreśli obraz ,,żelaznych elektoratów" poszczególnych formacji,

- dr Jarosław Flis podaje przykłady udanych manewrów przedwyborczych,

- Tamara Bieńkowska (coach i spin doctor) dzieli się z czytelnikami swoimi uwagami na temat zasad tzw. treningu medialnego.


© 2020 prymus księgarnia | ALL RIGHTS RESERVED   |   Polityka prywatności   |   Tarcza finansowa 2.0

Projekt&Cms: www.netcoding.pl