Każda skarga jest okazją, by przekuć coś negatywnego w coś pozytywnego!
Przywołując ducha swojego międzynarodowego bestsellera Autobus energii, Jon Gordon opowiada kolejną inspirującą i pouczającą historię walki z największą bolączką biznesu i życia w ogóle - z negatywnym nastawieniem, które pochłania miliardy dolarów, obniża morale, zmniejsza produktywność i osłabia kondycję nie tylko jednostek, ale i całych zespołów.
Nie narzekaj! oferuje zestaw niezawodnych reguł oraz praktyczny plan działania do walki z negatywnością w organizacji. Kiedy ludzie przestają narzekać, poświęcają mniej czasu i energii na roztrząsanie problemów, a zdecydowanie więcej na znalezienie rozwiązań.
Przestań jęczeć i przeczytaj tę książkę! - KEN BLANCHARD
Literatura
Nie narzekaj!. Pozytywne sposoby pozbycia się..
Dostępność:Niedostępny
EAN:9788380872820
ISBN:9788380872820
Autor:Jon Gordon
Wydawnictwo:MT Biznes
Rok wydania:Rok wydania: 2017, oprawa: broszurowa