Interpretujemy w tej książce rzecz na pozór nieogarnioną postrzeganie marek w przestrzeni społecznej. Współczesna marka (snobistycznie mówiąc - brand) została bowiem niemal bez reszty zantropomorfizowana. Deliberujemy zatem o kultach, tożsamościach, autentyzmie, wartościach, sukcesach i prawdach marki niczym o egzystencji żywych istot. Obserwujemy społeczności i komunikaty, wiedząc, że to jednak ekonomia, a nie psychologia stanowi ich grunt ontologiczny, ale ponieważ zbyt wiele konceptów modelu gospodarki jest do przebrnięcia, a ich paradygmaty i tak boleśnie modyfikuje doraźna polityka, intryguje nas konsumeryzm nie tylko jako działanie biznesowe sensu stricto, lecz także kolekcja aktów wizualnych oraz werbalnych, których doznajemy m.in. z powodu konwergencji mediów o odnawiającym się statusie, tak efektownie wizualizujących ludzkie potrzeby i iluzje potrzeb
Literatura
Marka
Dostępność:Niedostępny
EAN:9788365705907
ISBN:9788365705907
Autor:praca zbiorowa
Wydawnictwo:Libron
Rok wydania:Rok wydania: 2019, oprawa: broszurowa