Ważne lekcje, które każdy lider może wykorzystać, by wprowadzić innowacje w swojej firmie.
Najlepsze firmy na świecie wiedzą, że obecnie jedynym prawdziwym źródłem przewagi konkurencyjnej jest posiadanie najlepszych produktów i usług. Organizacje te rozumieją, że działania podejmowane na etapie rozwoju produktów będą miały wpływ na firmę przez wiele kolejnych lat.
Na kartach tej książki ekspert z zakresu szczupłego rozwoju produktu, James Morgan, wraz z cieszącym się światowym uznaniem guru Lean, Jeffreyem K. Likerem, krok po kroku przedstawiają proponowany przez siebie model szczupłego rozwoju produktów i usług. Autorzy uczą, jak zaprojektować dynamiczny, skoncentrowany na człowieku i ciągle doskonalący się system, który pozwoli dokonać transformacji całej organizacji poprzez oferowanie najwyższej jakości produktów i usług, które znajdą uznanie w oczach klientów.
Dzięki lekturze tej książki dowiesz się, jak:
określić rzeczywiste potrzeby klienta i zapewnić mu to, co dla niego najcenniejsze,
utworzyć przepływ i zapewnić transparentność procesu rozwoju produktu,
budować skuteczne i efektywne zespoły,
rozwijać głównych architektów procesu, dysponujących pełną odpowiedzialnością za produkt i przedsiębiorstwo,
akumulować wiedzę, która będzie siłą napędową dla ciągłego doskonalenia,
rozwijać nową wartość produktów i usług.
Uczyń swoją organizację liderem w swojej branży, zapewniając jej nową przyszłość dzięki wprowadzeniu szczupłego rozwoju produktów.
Magia, którą autorzy dzielą się na łamach tej książki, ma postać praktycznych rad i wskazówek, dzięki którym każdy może stanąć na czele zmian w swojej organizacji, rozwinąć swoich ludzi i zbudować trwałą kulturę innowacyjności.
Literatura
Projektowanie przyszłości
Dostępność:Niedostępny
EAN:9788380877627
ISBN:9788380877627
Autor:Jeffrey K. Liker, James M. Morgan, Marcin Kowalcz
Wydawnictwo:MT Biznes
Rok wydania:Rok wydania: 2020, oprawa: broszurowa