Charakterystyka publikacji:
pierwsza na polskim rynku wydawniczym monografia w zakresie tematyki zarządzania zakupami w biznesie XXI wieku
prezentuje aktualne wyniki badań dotyczące zarządzania zakupami, które zyskują coraz większe znaczenie w przedsiębiorstwach jako źródło przewagi konkurencyjnej
odnosi się do strategii i praktyk rozwijanych przez przedsiębiorstwa w Polsce
stanowi nowatorską i unikatową publikację pomocną w kształceniu na studiach magisterskich, podyplomowych i MBA.
wychodzi naprzeciw potrzebie środowiska menedżerskiego poszukującego wartościowych pozycji wspierających budowanie strategicznej pozycji działów zakupów oraz rozwój zakupów jako funkcji wpływającej na przewagę konkurencyjną i wartość przedsiębiorstw
Literatura
Rola zakupów w działalności przedsiębiorstw
Dostępność:Niedostępny
EAN:9788301206017
ISBN:9788301206017
Autor:Barbara Ocicka
Wydawnictwo:Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania:Rok wydania: 2019, oprawa: broszurowa