Bojkoty towarzyszyły życiu ekonomicznemu człowieka od stuleci, jednak wraz z rozwojem Internetu i nowych technologii ich częstotliwość systematycznie rośnie. Od bostońskiej herbatki przez walkę z apartheidem aż po uliczne demonstracje i sabotaże względem KFC, Abercrombie & Fitch czy ExxonMobil autor prezentuje przyczyny, mechanizmy i konsekwencje bojkotów z punktu widzenia współczesnych konsumentów oraz firm.
Książka jest pierwszą zarówno na polskim, jak i zagranicznym rynku wydawniczym, w której ukazano bojkoty pracowników i konsumentów z perspektywy zarządzania, a także rozszerzono tę tematykę o nieporuszany dotąd wątek bojkoty instytucji kultury.
Literatura
Strategie instytucji kultury wobec niezadowole. ..
Dostępność:Niedostępny
EAN:9788381426190
ISBN:9788381426190
Autor:Artur Modliński
Wydawnictwo:Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania:Rok wydania: 2019, oprawa: broszurowa