W publikacji zostały omówione podstawowe pojęcia marketingowe, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki usług prawniczych. Autor systematyzuje wiedzę marketingową niezbędną do zrozumienia całości procesów rynkowych, w obliczu których stoi firma prawnicza, a dzięki połączeniu zainteresowań naukowych z praktyką umiejętnie wiąże wiedzę teoretyczną ze specyfiką działań biznesowych. Analizuje między innymi:
na czym polega specyfika usług prawniczych,
co składa się na otoczenie rynkowe kancelarii prawniczej,
zachowania klientów w kontekście marketingu strategicznego i operacyjnego.
Zagadnienia marketingu zostały przedstawione w przystępnej dla prawników formie, a ich zrozumienie ułatwiają ilustracje, wykresy i tabele.
Podręczniki akademickie
Zarządzanie marketingiem w kancelarii prawniczej
Dostępność:Niedostępny
EAN:9788381075176
ISBN:9788381075176
Autor:Andrzej Kłosowski
Wydawnictwo:Wolters Kluwer
Rok wydania:Rok wydania: 2017, oprawa: broszurowa