AlbumyArtykuły dla niemowlątArtykuły szkolne i papierniczeAtlasyDla dzieciDo nauki zawoduEncyklopedieGryJęzyki obceKalendarzeKodeksyKomiksyLegoLekturyLiteraturaLogopedia i pedagogikaMaseczka ochronnaModelarstwoMultimediaOferta NagrodowaOferta ŚwiątecznaPocztówkiPodręcznikiPodręczniki akademickiePodróżePomoce edukacyjnePoradniki metodycznePrasaPrawo JazdySłownikiUpominkiZabawki

Elektroniczna mata do gry w klasy

Cena brutto:

PLN
Dostępność:Niedostępny
EAN:8058664079315
ISBN:2+
Wydawnictwo:Chicco
Rok wydania:pudełko,30x45x9,5 cm

Opis:
Ulubiona zabawa mamy i taty została rozbudowana o nowe opcje gry i elementy elektroniczne, dla jeszcze lepszej zabawy!
Elektroniczna mata z 10 polami, na które trzeba wskoczyć i uroczymi zwierzętami, z którymi zabawa daje wiele radości.
Dziecko może skakać słuchając zabawnych dźwięków aktywujących się na każdym polu i bawić się wybierając jeden z dwóch możliwych trybów zabawy. Tryb dobieramy stosownie do wieku i umiejętności dziecka.
Gra pomaga dziecku rozwijać umiejętności motoryczne, precyzję i daje naprawdę dużo radości!
Tryb 1 - Zabawa w klasy
Rzuć monetą na matę i skacz, aby ją podnieść, słuchając i rozpoznając przy tym dźwięki i odgłosy zwierząt!
Tryb 2 - Fitness
Rzuć kostką i sprawdź, które ćwiczenie powinieneś teraz wykonać!
Kostka składa się z 9 różnych ścianek. Każda z nich to propozycja 1 ćwiczenia bądź szansa na odpoczynek! Zabawa pomaga dziecku rozwijać zdolności motoryczne, precyzję i daje szansę na kreatywną i ciekawą zabawę.

© 2020 prymus księgarnia | ALL RIGHTS RESERVED   |   Polityka prywatności   |   Tarcza finansowa 2.0

Projekt&Cms: www.netcoding.pl