Leksykon stanowi obszerny zbiór pojęć stosowanych w reklamie, wybrany i opracowany przez praktyka i nauczyciela, który stosował je w prowadzonej przez siebie działalności projektowej w zakresie wystawiennictwa, grafiki reklamowej i wzornictwa przemysłowego.
Ta książka przeznaczona jest dla tych, którzy zamierzają lub już pracują w przedsiębiorstwach reklamowych, realizują różne formy reklamy, komunikują się z mediami oraz dla nauczycieli, studentów i uczniów wszystkich kierunków związanych z reklamą. Polecam ją również kadrze menedżerskiej, pragnącej poszerzyć swoją wiedzę na temat reklamy i ludziom pracującym w różnych formach handlu.
Do nauki zawodu
Strona główna
Do nauki zawodu
Branża ekonomiczna
Technik handlowiec
Reklama 50% pojęć gratis. Leksykon
Reklama 50% pojęć gratis. Leksykon
Dostępność:Niedostępny
EAN:9788372329431
ISBN:9788372329431
Autor:Jolanta Lux
Wydawnictwo:Adam
Rok wydania:Rok wydania: 2011, oprawa broszurowa