Podręcznik zawiera podstawową wiedzę z zakresu marketingu, zgodną z najnowszą podstawą programową dla pierwszej części kwalifikacji A.26, rozszerzoną o treści nawiązujące do najnowszych osiągnięć z tej dziedziny. Zaprezentowane w nim zagadnienia pozwolą uczniowi wykształcić umiejętność widzenia przedsiębiorstwa prowadzącego działalność reklamową i jego działań w szerszej, strategicznej perspektywie. Ambicją autorów było przygotowanie podręcznika, który będzie przydatny w szkole i w życiu codziennym. Takiemu ujęciu podporządkowany został jego układ. Omawiane w nim treści osadzone są w realnym świecie przykładów i konkretnych sytuacji zaczerpniętych z rzeczywistości. Czytając podręcznik uczeń ma nie tylko rozumieć jego treść, ale także wyobrażać sobie dany proces czy zjawisko, analizować sytuacje rynkowe i, co najważniejsze, praktycznie korzystać z wiedzy jako konsument i jako pracownik firmy świadczącej usługi reklamowe.
Do nauki zawodu
Strona główna
Do nauki zawodu
Branża ekonomiczna
Technik handlowiec
Technik.. Marketing w działalności gospodarczej
Technik.. Marketing w działalności gospodarczej
Dostępność:Niedostępny
EAN:9788379306954
ISBN:9788379306954
Autor:Aldona Nowacka, Robert Nowacki
Wydawnictwo:Difin
Rok wydania:Rok wydania: 2015, oprawa: broszurowa