Do nauki zawodu
Strona główna
Do nauki zawodu
Branża ekonomiczna
Technik organizacji reklamy
Sprzedaż produktów i usług reklam. podr. EKONOMIK
Sprzedaż produktów i usług reklam. podr. EKONOMIK
Dostępność:Niedostępny
EAN:9788377350591
ISBN:9788377350591
Autor:Leszek Zaborowski
Wydawnictwo:Ekonomik
Rok wydania:Rok wydania: 2016, oprawa: broszurowa
Opis:
Przeznaczenie podręcznika:
zawód: technik organizacji reklamy
kwalifikacja: A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych
Wszystkie zagadnienia zostały omówione w podręczniku w sposób maksymalnie praktyczny i zobrazowane licznymi wzorami dokumentów, wyliczeniami, a także przykładami rzeczywistych zdarzeń, w których autor uczestniczył. Książka napisana jest prostym, nieskomplikowanym językiem i zawiera wyjaśnienie wielu wyrażeń z języka branżowego stosowanego na rynku reklamowym. Oferuje podstawowy zasób wiedzy, niezbędny do rozpoczęcia pracy w podmiotach rynku reklamowego - dlatego może być przydatna również dla osób, które poszukują pracy w reklamie lub niedawno ją rozpoczęły.
Książka zawiera:
23 tabele
20 fotografii
14 rysunków
18 wzorów
110 przykładów
200 stron formatu B5
zawód: technik organizacji reklamy
kwalifikacja: A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych
Wszystkie zagadnienia zostały omówione w podręczniku w sposób maksymalnie praktyczny i zobrazowane licznymi wzorami dokumentów, wyliczeniami, a także przykładami rzeczywistych zdarzeń, w których autor uczestniczył. Książka napisana jest prostym, nieskomplikowanym językiem i zawiera wyjaśnienie wielu wyrażeń z języka branżowego stosowanego na rynku reklamowym. Oferuje podstawowy zasób wiedzy, niezbędny do rozpoczęcia pracy w podmiotach rynku reklamowego - dlatego może być przydatna również dla osób, które poszukują pracy w reklamie lub niedawno ją rozpoczęły.
Książka zawiera:
23 tabele
20 fotografii
14 rysunków
18 wzorów
110 przykładów
200 stron formatu B5