Prezentowane opracowanie to druga część refleksji przedstawicieli różnych dziedzin wiedzy, którzy - każdy z punktu widzenia swojego obszaru badawczego usiłowali odpowiedzieć na pytania o znaczenie duchowości w życiu człowieka, w procesie jego rozwoju i wychowania oraz jakie przyjąć konkretne paradygmaty duchowości w ujęciu pragmatycznym, ekonomicznym, biznesowym, edukacyjnym oraz filozoficznym. Publikacja ta jest także swoistym poszukiwaniem społecznego systemu odpornościowego dla biznesu, próbą odpowiedzi na pytania, jak w dzisiejszych czasach można kierować i zarządzać przedsiębiorstwem, nie tracąc przy tym z oczu jednostki i troski o wspólny dom, jak połączyć sukces finansowy i odpowiedzialność, myślenie o gospodarce i dobrobycie w kulturze uwzględniającej wartości uczciwości, sprawiedliwości i solidarności.
Literatura
Człowiek, duchowość, ekonomia T.2
Dostępność:Niedostępny
EAN:9788380851511
ISBN:9788380851511
Autor:Jarosław Michalski Monika Wolińska
Wydawnictwo:Difin
Rok wydania:Rok wydania: 2020, oprawa: broszurowa