AlbumyArtykuły dla niemowlątArtykuły szkolne i papierniczeAtlasyDla dzieciDo nauki zawoduEncyklopedieGryJęzyki obceKalendarzeKodeksyKomiksyLegoLekturyLiteraturaLogopedia i pedagogikaMaseczka ochronnaModelarstwoMultimediaOferta NagrodowaOferta ŚwiątecznaPocztówkiPodręcznikiPodręczniki akademickiePodróżePomoce edukacyjnePoradniki metodycznePrasaPrawo JazdySłownikiUpominkiZabawki

Scenariusze półwariackie

Cena brutto:

PLN
Dostępność:Niedostępny
EAN:9788386018383
ISBN:9788386018383
Autor:Stanisław Bortnowski
Wydawnictwo:Stentor
Rok wydania:Rok wydania: 2002, oprawa: broszurowa

Opis:
Książka jest kontynuacją tomu Jak uczyć poezji? tego samego autora. Zawiera kilkanaście nowych pomysłów, które pomogą nauczycielom przerwać nudę, nieuchronnie pojawiającą się w nauczaniu szkolnym wraz z rutyną. W kręgu zainteresowań autora znaleźli się Krzysztof Kamil Baczyński, Miron Białoszewski, Konstanty Ildefons Gałczyński, Stanisław Grochowiak, Zbigniew Herbert, Czesław Miłosz, Julian Tuwim, Leopold Staff, Wisława Szymborska oraz poetycka proza Olgi Tokarczuk. W tomie znalazły się także uwagi autora na temat wierszy pisanych przez uczniów, pastisze wywiadów z mistrzami mowy wiązanej oraz niby-słownik poetów XX w.

© 2020 prymus księgarnia | ALL RIGHTS RESERVED   |   Polityka prywatności   |   Tarcza finansowa 2.0

Projekt&Cms: www.netcoding.pl