AlbumyArtykuły dla niemowlątArtykuły szkolne i papierniczeAtlasyDla dzieciDo nauki zawoduEncyklopedieGryJęzyki obceKalendarzeKodeksyKomiksyLegoLekturyLiteraturaLogopedia i pedagogikaMaseczka ochronnaModelarstwoMultimediaOferta NagrodowaOferta ŚwiątecznaPocztówkiPodręcznikiPodręczniki akademickiePodróżePomoce edukacyjnePoradniki metodycznePrasaPrawo JazdySłownikiUpominkiZabawki

Tworzenie przekazu reklamowego. Kwal. A.27.1 WSiP

Cena brutto:

PLN
Dostępność:Niedostępny
EAN:9788302157158
ISBN:9788302157158
Autor:Anna Kozłowska, Robert Piłka
Wydawnictwo:WSiP
Rok wydania:Rok wydania: 2016, oprawa: broszurowa

Opis:
W podręczniku zaprezentowano wiedzę na temat określania celów przekazu reklamowego, dobierania narzędzi promocji, pozyskiwania i przetwarzania informacji niezbędnych do realizacji reklamy, przedstawiania informacji reklamowych w formie graficznej, tekstowej i tabelarycznej oraz określania ich przydatności do zastosowania w reklamie. Podkreślono znaczenie wskazywania mechanizmów wpływających na tworzenie reklamy, przygotowywania zestawu informacji dotyczących kampanii reklamowej, dobierania środków reklamowych służących do opracowania przekazu reklamowego, a także dobierania środków prezentacji przekazu reklamowego. Pokazano, jak wykorzystywać programy komputerowe do gromadzenia i przetwarzania informacji oraz opracowania przekazu reklamowego. Podkreślono znaczenie stosowania przepisów prawa oraz przestrzegania zasad etyki zawodowej.

© 2020 prymus księgarnia | ALL RIGHTS RESERVED   |   Polityka prywatności   |   Tarcza finansowa 2.0

Projekt&Cms: www.netcoding.pl