AlbumyArtykuły dla niemowlątArtykuły szkolne i papierniczeAtlasyDla dzieciDo nauki zawoduEncyklopedieGryJęzyki obceKalendarzeKodeksyKomiksyLegoLekturyLiteraturaLogopedia i pedagogikaMaseczka ochronnaModelarstwoMultimediaOferta NagrodowaOferta ŚwiątecznaPocztówkiPodręcznikiPodręczniki akademickiePodróżePomoce edukacyjnePoradniki metodycznePrasaPrawo JazdySłownikiUpominkiZabawki

Obsługa gości. Kwal. HGT.03. Zb. zad. WSIP

Cena brutto:

60,70 PLN
Ilość:
Dostępność:Dostępny
EAN:9788302183096
ISBN:9788302183096
Autor:Witold Drogoń, Bożena Granecka-Wrzosek
Wydawnictwo:WSiP
Rok wydania:Rok wydania: 2019, oprawa: broszurowa
Stan magazynowy:100

Opis:
Zeszyt ćwiczeń skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa z zakresu kwalifikacji HGT.03 (Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie).
Zbiór zadań. Obsługa gości w obiekcie hotelarskim to idealna publikacja uzupełniająca podręczniki z zakresu obsługi gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie. Dzięki wykonaniu wielu różnorodnych zadań kandydat do zawodu technik hotelarstwa lepiej zrozumie materiał, utrwali wiadomości i nauczy się stosowania wiedzy teoretycznej w praktyce.
To pakiet ćwiczeń i zadań pomocnych podczas realizacji zajęć, opracowany pod kątem efektów kształcenia i kryteriów weryfikacji opisanych w nowej podstawie programowej dla zawodu technik hotelarstwa. Atrakcyjna i nowatorska publikacja, która pomoże nauczycielom w prowadzeniu zajęć edukacyjnych metodami motywującymi uczniów do aktywności. Zainspiruje uczniów do poszukiwań i twórczych rozwiązań oraz samodzielności.

© 2020 prymus księgarnia | ALL RIGHTS RESERVED   |   Polityka prywatności   |   Tarcza finansowa 2.0

Projekt&Cms: www.netcoding.pl