AlbumyArtykuły dla niemowlątArtykuły szkolne i papierniczeAtlasyDla dzieciDo nauki zawoduEncyklopedieGryJęzyki obceKalendarzeKodeksyKomiksyLegoLekturyLiteraturaLogopedia i pedagogikaMaseczka ochronnaModelarstwoMultimediaOferta NagrodowaOferta ŚwiątecznaPocztówkiPodręcznikiPodręczniki akademickiePodróżePomoce edukacyjnePoradniki metodycznePrasaPrawo JazdySłownikiUpominkiZabawki

Pracownia obsługi klientów. Kwalifikacja T.15

Cena brutto:

PLN
Dostępność:Niedostępny
EAN:9788302150456
ISBN:9788302150456
Autor:Piotr Dominik
Wydawnictwo:WSiP
Rok wydania:Rok wydania: 2015, oprawa: broszurowa

Opis:
Publikacja pomaga opanować praktyczne umiejętności w zakresie trzeciej części kwalifikacji T.15 (Planowanie i wykonywanie usług gastronomicznych). Każdy rozdział zawiera krótkie wprowadzenie, przypominające podstawowe wiadomości, i karty pracy z zadaniami i ćwiczeniami.
Publikacja proponuje różnorodne ćwiczenia wzbogacone licznymi ilustracjami od zadań praktycznych, które uczeń ma wykonywać w czasie zajęć w szkolnej pracowni, poprzez uzupełniania tekstu, pytania otwarte i zamknięte, po propozycje projektów do realizowanie w trakcie wycieczek lub praktyk zawodowych. Książka kładzie nacisk na uważne wykonywanie zadań, zachęca ucznia do wnikliwej samooceny i skłania do wyciągania wniosków. Pracownia pomyślana jest jako podręcznik do praktycznej nauki zawodu, który ułatwi zastosowanie zdobytej na zajęciach teoretycznej wiedzy w praktyce. Publikacja może też stanowić cenny materiał powtórzeniowy dla osób przystępujących eksternistycznie do egzaminów.

© 2020 prymus księgarnia | ALL RIGHTS RESERVED   |   Polityka prywatności   |   Tarcza finansowa 2.0

Projekt&Cms: www.netcoding.pl