Marki są nie tylko przydatnym narzędziem zarządczym, lecz także subtelnym procesem dialogu między ich właścicielem a odbiorcą. Zachęcając do zakupu, tworzą też ideologie, wspierają określony styl życia i zmieniają kulturę ich użytkowników. Autor książki prezentuje zupełnie nowe, rewolucyjne ujęcie marki, zgodnie z którym nie ma jednego, uniwersalnego sposobu na wykreowanie marki. Przedstawia cztery takie sposoby dające w efekcie cztery zupełnie różne w swojej charakterystyce typy marek:
opartą na percepcji odbiorcy,
opartą na reakcji emocjonalnej,
opartą na więzi społecznej,
opartą na idei kulturowej.
Literatura
Marka na cztery sposoby
Dostępność:Niedostępny
EAN:9788366402355
ISBN:9788366402355
Autor:Jacek Pogorzelski
Wydawnictwo:Wydawnictwo Nieoczywiste
Rok wydania:Rok wydania: 2019, oprawa: broszurowa