AlbumyArtykuły dla niemowlątArtykuły szkolne i papierniczeAtlasyDla dzieciDo nauki zawoduEncyklopedieGryJęzyki obceKalendarzeKodeksyKomiksyLegoLekturyLiteraturaLogopedia i pedagogikaMaseczka ochronnaModelarstwoMultimediaOferta NagrodowaOferta ŚwiątecznaPocztówkiPodręcznikiPodręczniki akademickiePodróżePomoce edukacyjnePoradniki metodycznePrasaPrawo JazdySłownikiUpominkiZabawki

Marketing. Biblioteka sukcesu Briana Tracy

Cena brutto:

PLN
Dostępność:Niedostępny
EAN:9788380878051
ISBN:9788380878051
Autor:Brian Tracy
Wydawnictwo:MT Biznes
Rok wydania:Rok wydania: 2019, oprawa: broszurowa

Opis:
Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych. Jeśli uda ci się ustalić, czego twoi klienci pragną, potrzebują, i na co mogą sobie pozwolić a potem zdołasz im to dać osiągniesz imponujące wyniki.
Ten niezastąpiony przewodnik zawiera 21 znakomitych wskazówek marketingowych do zastosowania od zaraz. Z właściwą sobie przenikliwością, Brian Tracy nauczy cię, jak:
Budować bazę klientów
Wyróżnić się na tle konkurencji
Odpowiedzieć na trzy kluczowe pytania dotyczące każdego nowego produktu bądź usługi
Wykorzystać badania rynku i dane z grup fokusowych, by podejmować lepsze decyzje
Odpowiadać na podstawowe potrzeby emocjonalne kupujących
Wyznaczać optymalne punkty cenowe dla swoich ofert
Naprawdę skoncentrować się na kliencie
W pełni wykorzystać dostępne kanały dystrybucji
Rozwiązać inne problemy marketingowe
Wypełniona po brzegi praktycznymi strategiami, ta książka, pomoże ci odkryć, jak w wielkim stylu zdominować silnie konkurencyjny rynek.

© 2020 prymus księgarnia | ALL RIGHTS RESERVED   |   Polityka prywatności   |   Tarcza finansowa 2.0

Projekt&Cms: www.netcoding.pl