AlbumyArtykuły dla niemowlątArtykuły szkolne i papierniczeAtlasyDla dzieciDo nauki zawoduEncyklopedieGryJęzyki obceKalendarzeKodeksyKomiksyLegoLekturyLiteraturaLogopedia i pedagogikaMaseczka ochronnaModelarstwoMultimediaOferta NagrodowaOferta ŚwiątecznaPocztówkiPodręcznikiPodręczniki akademickiePodróżePomoce edukacyjnePoradniki metodycznePrasaPrawo JazdySłownikiUpominkiZabawki

Marka, konsument, badacz

Cena brutto:

PLN
Dostępność:Niedostępny
EAN:9788326440502
ISBN:9788326440502
Autor:Katarzyna M. Staszyńska
Wydawnictwo:Wolters Kluwer
Rok wydania:Rok wydania: 2013, oprawa: broszurowa

Opis:
W pracy omówiono zastosowanie badań marketingowych z perspektywy korzyści, jakie przynoszą one w praktyce marketingowej, a także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjnej produktu. Opracowanie dostarcza niezbędnej wiedzy metodologicznej, która przygotowuje Czytelnika do fachowego wykorzystania wyników badań konsumenckich. W publikacji przedstawiono m.in.:- przegląd rodzajów badań konsumenckich,- kryteria wyboru firmy badawczej,- kryteria oceny poprawności metodologicznej i warsztatowej badań,- sposoby odczytywania i interpretacji wyników badań konsumenckich.

© 2020 prymus księgarnia | ALL RIGHTS RESERVED   |   Polityka prywatności   |   Tarcza finansowa 2.0

Projekt&Cms: www.netcoding.pl