AlbumyArtykuły dla niemowlątArtykuły szkolne i papierniczeAtlasyDla dzieciDo nauki zawoduEncyklopedieGryJęzyki obceKalendarzeKodeksyKomiksyLegoLekturyLiteraturaLogopedia i pedagogikaMaseczka ochronnaModelarstwoMultimediaOferta NagrodowaOferta ŚwiątecznaPocztówkiPodręcznikiPodręczniki akademickiePodróżePomoce edukacyjnePoradniki metodycznePrasaPrawo JazdySłownikiUpominkiZabawki

Marketingowa rola potencjału kuchni regionalnych..

Cena brutto:

PLN
Dostępność:Niedostępny
EAN:9788365929495
ISBN:9788365929495
Autor:Piotr Dominik, Anna Wilkońska, Wiotetta Żmuda-Cze
Wydawnictwo:Naukowe Sophia
Rok wydania:Rok wydania: 2018, oprawa: twarda

Opis:
Marketingowa rola potencjału kuchni regionalnych i żywności tradycyjnej w kształtowaniu produktu turystycznego oraz rozowju regionalnym

© 2020 prymus księgarnia | ALL RIGHTS RESERVED   |   Polityka prywatności   |   Tarcza finansowa 2.0

Projekt&Cms: www.netcoding.pl