Philip Kotler to postać przez wielu menedżerów i marketerów uważana za guru i prekursora nowoczesnego marketingu i zarządzania. To on jako jeden z pierwszych wskazał na konieczność przeniesienia punktu ciężkości komunikacji marketingowej i zarządzania markami z produktu na klienta oraz wyjaśnił, jak to zrobić.
W tej publikacji stara się wraz z innymi autorytetami z dziedziny marketingu i zarządzania odpowiedzieć na 5 najważniejszych pytań dotyczących istoty działania każdej firmy i organizacji:
Co jest misją mojej firmy?
Kim są nasi klienci?
Co cenią nasi klienci?
Jakie naprawdę są wyniki naszych działań oraz jak powinien wyglądać plan tych działań?
Literatura
Pięć najważniejszych pytań
Dostępność:Niedostępny
EAN:9788326445262
ISBN:9788326445262
Autor:Collins Jim, Drucker Peter F., Hesselbein Frances
Wydawnictwo:Wolters Kluwer
Rok wydania:Rok wydania: 2019, oprawa: broszurowa