Hotelarstwo stanowi istotną część gospodarki turystycznej, a usługi tej branży należą niewątpliwie do dóbr wyższego rzędu, które charakteryzują się wysoką elastycznością dochodową. Współczesne hotelarstwo jest dynamicznie rozwijającym się sektorem gospodarki, dlatego tak ważne jest śledzenie jego zmian, aktualizowanie informacji z nim związanych oraz dostarczanie wiedzy w tym zakresie osobom, które w danym momencie lub przyszłości będą związane z szeroko rozumianą branżą turystyczną.
Celem niniejszej publikacji jest dostarczenie czytelnikowi podstawowej i aktualnej wiedzy dotyczącej hotelarstwa w kontekście szeroko rozumianej ekonomii oraz uświadomienie dynamiki, jaka towarzyszy tej wiedzy. Obszerny zakres zagadnień dotyczących podstaw hotelarstwa w perspektywie ekonomicznej spowodował decyzję Autorów o podziale treści opracowania na trzy następujące części:
- Wprowadzenie do hotelarstwa;
- Wybrane aspekty marketingu w hotelarstwie;
- Wybrane obszary zarządzania w hotelarstwie.
Podręczniki akademickie
Strona główna
Podręczniki akademickie
Turystyka, Hotelarstwo
Propedeutyka hotelarstwa. Ujęcie ekonomiczne
Propedeutyka hotelarstwa. Ujęcie ekonomiczne
Dostępność:Niedostępny
EAN:9788379306275
ISBN:9788379306275
Autor:Marta Sidorkiewicz, Adam Pawlicz
Wydawnictwo:Difin
Rok wydania:Rok wydania: 2015, oprawa: broszurowa