AlbumyArtykuły dla niemowlątArtykuły szkolne i papierniczeAtlasyDla dzieciDo nauki zawoduEncyklopedieGryJęzyki obceKalendarzeKodeksyKomiksyLegoLekturyLiteraturaLogopedia i pedagogikaMaseczka ochronnaModelarstwoMultimediaOferta NagrodowaOferta ŚwiątecznaPocztówkiPodręcznikiPodręczniki akademickiePodróżePomoce edukacyjnePoradniki metodycznePrasaPrawo JazdySłownikiUpominkiZabawki

Obsługa konsumenta cz. 1 ZSZ Jargoń WSiP

Cena brutto:

PLN
Dostępność:Niedostępny
EAN:9788302078446
ISBN:8302078446
Autor:Ryszard Jargoń
Wydawnictwo:WSiP
Rok wydania:Rok wydania: 2000, oprawa broszurowa

Opis:
W części 1 książki podano wiadomości na temat rodzajów zakładów gastronomicznych, omówiono czynności pracowników w części handlowej zakładu i różne systemy obsługi. Omówiono także sposoby przygotowywania sali konsumenckiej do obsługi i czynności porządkowe. Wyjaśniono rodzaje i rolę bufetu w zakładzie gastronomicznym, technikę noszenia tac i ogólne zasady serwowania dań w systemie a la carte, przekąsek, zup, dań zasadniczych i deserów. Książka jest przeznaczona dla uczniów szkół zasadniczych - zawód: kelner, oraz dla uczniów liceów zawodowych - zawód: kelner-bufetowy.

© 2020 prymus księgarnia | ALL RIGHTS RESERVED   |   Polityka prywatności   |   Tarcza finansowa 2.0

Projekt&Cms: www.netcoding.pl